luni, 28 noiembrie 2011

Unghii colorate cu rosu si negru - pas cu pas

Buna!
Am anuntat pe FB ca voi posta in curand modelul urmator:
Acum i-a venit si lui randul! Eu l-am purtat zilele trecute si au fost admirate unghiutele mele!
Am facut poze in timp ce imi faceam manichiura si asa ca va voi arata si voua cum se face, cu toate ca nu mare lucru.
Asa ca...Pentru inceput mi-am dat unghiile cu Base Coat si apoi cu oja rosie. Dupa ce s-a uscat oja rosie, am dat cu oja neagra pe jumatatea unghiei.. 
Delimitarea, dintre cele doua culori, am facut-o prin trasarea unei dungi argintii fine:
Cu oja Nail Art alba am facut niste "crengute":
Si rezultatul final:
Sper sa va placa si sa il incercati!
Va poop si o saptamana superba!!! Am impresia ca va fi..nu de alta, dar vom fi liberi pe 1 decembrie:D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!