miercuri, 16 noiembrie 2011

Unghiute rosii

Buna!
Da, iar unghiute rosiiii!!
Mi-am taiat unghiile si rosul acesta merge perfect la dimensiunea unghiilor mele!
Vreau sa le pregatesc pentru sarbatori si pe ele si  de aceea am de gand ca o perioada sa le aplic in fiecare seara uleiul Regetis si lotiunea de la Farmec.
Daca stau bine si ma gandesc...imi place dimensiunea pe care o au acum, e chiar ok:D.
Si acum sa vin cu unghiile de astazi! Am folosit lacul de la Alix avien nr. 220.

V-am pupacit!
Nu uitati de concurs!

7 comentarii:

  1. si mie imi plac scurte...si rosii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, fetelor! Mereu am considerat ca rosu e mai fain pe unghii mai scurtute! Pe cele luuungi pare vulgar:(.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie nu prea imi placea rosu, pana can m-am dat. am o oja foarte faina rosie, de la flormar. O sa incerc si eu modelul, sau ceva de genul asta. super

    RăspundețiȘtergere
  4. Liz, rosu se vede bine pe unghiute,sa stii, eu il ador!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!