duminică, 4 decembrie 2011

Apidermaliv - Crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si propolis - I -

Buna!
A venit timpul sa imi spun parerea despre produsele Apidermaliv, pe care le-am primit spre testare. Am avut timp destul pana acum sa pot realiza cat de eficiente, sau nu, sunt aceste produse.
Pentru prima data va voi vorbi despre crema pentru calcaie cu propolis! Alegerea produselor, pentru prezentarea de pe blog, a fost aleatorie, nu in functie de preferinte.
Pentru ca predomina anumite ingredinte, am sa scriu ce este dat pe prospect la fiecare:
  • Uleiul de masline: bogat in acizi grasi este cel mai bun tratament al zonelor pielii predispuse la uscare.
  • Untul de shea: cunoscut si ca unt de Karite este derivat din grasimea arborelui de Karite, un unt natural cu actiune hranitoare ce reda in acelasi timp elasticitate pielii.
  • Propolis: un bun stimulator al refacerii tesuturilor afectate de rani, repara pielea uscata a calcaielor.
Acestea sunt principalele ingrediente pe care le contine crema pentru calcaie despre care va voi vorbi acum.
Mie mi-a dat increderea acesta crema inca de cand am vazut-o. Mereu am avut incredere in calitatile propolisului si...nu am fost dezamagita!! 
Crema este destul de grasa, avand astfel capacitatea sa inmoaie pielea groasa de pe calcaie. Nu am avut pielea crapata ca sa pot spune daca propolisul si-a facut treaba - de a cicatriza si vindeca afectiunile pielii calcaielor.
Se simte faptul ca ingredintele sunt de aproximativ 95% naturale dupa mirosul pe care il are si dupa consistenta. Pacat ca nu va pot reda mirosul acesteia! Cu siguranta mi-ati da dreptate!
 Se vede din aceste poze consistenta produsului.
Crema are 50 de grame si vad ca expira in mai 2012. Deci nu are un termen de valabilitate foarte mare, ceea ce imi indica faptul ca nu contine cine stie ce conservanti! Chiar daca pare a fi o cutie mica, sunt sigura ca nu se va termina asa repede. Pretul acestei creme e chiar foarte bun, mai ales ca avem de a face cu un produs natural!
Producatorul recomanda utilizarea produsului chiar de doua ori pe zi. Eu l-am folosit doar seara inainte de culcare. 
Va recomand sa folositi aceasta crema! Picioarele mele deja se simt a fi rasfatate!!
Puteti afla mai multe detalii despre produsele oferite de ComplexApicol accesand aici.

In curand va voi vorbi despre masca de fata de la Apidermaliv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!