miercuri, 21 decembrie 2011

Concurs micmag.ro cu premii Konad organizat de Meg

Bunaaa!!
Cand am vazut ce concurs organizeaza Meg, mi-am spus ca acest premiu trebuie sa fie al meu! Nu stiu ce as putea sa fac in plus fata de ce a cerut Meg la cerinte, dar...poate rugamintile mele vor ajunge la Random.org si ma va rasplati pentru ca am fost cuminte tot anul, mi-am facut datoria (cu mare placere) de a posta aproape zilnic cate o manichiura pentru cititoarele mele.... Merit si eu,nu?!
 Ce am scris mai sus...era mai mult pentru Random.org:))
Deci, acum sa va spun despre ce e vorba!
Draga noastra, Meg, ne incanta la sfarsit de an, cu un concurs care are  un premiu ;;) atragator. Accesati acest aici pentru a intra pe blogul lui Meg si a vedea exact despre ce este vorba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!