vineri, 16 decembrie 2011

Crema hidratanta Secret Botanique Cattier

Buna!
   Vreau azi sa vorbesc despre o crema, pe care am primit-o pentru testare de la Roxana, care ne-a oferit aceasta sansa prin intermediul blogului, printr-o simpla intrebare..."Vrei sa testezi?". Ma intreb, cine nu vrea?! Imi place pentru ca asa pot vedea daca se potriveste cu mine produsul si nu imi mai pare rau ca am cumparat si nu pot folosi, ca am aruncat banii aiurea.
   Dar, hai, sa va arat despre ce este vorba!
Crema Higratanta Secret Botanique Cattier am primit-o acum ceva timp in urma. M-am dus sa trimit un colet si doamna de la Posta mi-a spus ca am ceva de ridicat, i-am raspuns putin surprinsa ca nu prea cred, dar...s-a dovedit ca avea dreptate! Acum... cate Cataline ar putea fi...cu aceeasi adresa:))!
   Abia asteptam sa vad ce continea cutia. Imi dadusem seama ca este de la Roxana.
   Am citit ce scrie pe ambalaj si de abia asteptam sa testez. Am observat ca eticheta nu este in limba romana.
   Crema are 50 de gr.
   Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Sursa
   Mi-a placut de la inceput forma produsului, model de ambalare!Fiind la pompita, nu intra in contact cu aerul, ceea ce este foarte bine, plus ca nu trebuie sa imi bag degetelele in cutiuta cu crema!
   Este o crema BIO, dupa cum deja ati observat!
   Nu are parfum, are un miros... sa spun... a plante sau medicamente, nu stiu sa spun exact, dar acest lucru intareste afirmatia ca produsul este un concept bio. Cine adora cremele parfumate, poate ar stramba din nas, dar...mai bine ceva sanatos decat super parfumat pentru ten. Oricum, mirosul nefiind puternic, dispare imediat, asa ca nu trebuie sa va faceti probleme!
   Vreau sa va spun ca tenul meu nu tolereaza orice proodus - fond de ten si/sau crema de fata- daca simte ceva ce nu ii convine, imi si apare cate ceva pe fata:(.
   Ei, bine, cine sufera de aceeasi problema ca mine.... sa incerce aceasta crema cu mare incredere pentru ca nu va avea nicio problema cu tenul! Am folosit-o zilnic de cand am primit-o si nu mi-a aparut absolut nimic, nici un punct rosu sau cosulet. Am si renuntat la crema pe care o foloseam pana a o primi pe aceasta!
   Crema intra repede in piele, fara prea multa bataie de cap si e super ca baza de machiaj. Nu ai senzatia ca ai ceva pe fata, nu simti ca ai aplicat-o, dar in acelasi timp iti hidrateaza tenul perfect.
   Ambalajul e opac, nu vezi cata crema mai ai, cam asta ar fi sungura mea problema:))!
   Conform site-ului:
Ingrediente INCI:apa, trigliceride caprylic/ capric, ulei de floarea soarelui*, glicerina, apa forala de trandafir*, ulei de jojoba*, ulei de nuca de cocos*, cetyl alcohol, alcool, cetearyl alcohol, cetearyl glucoside, lecitina hidrogenata, galbenele*, shea, guma xanthan, parfum, benzyl alcool, squalane, ceramide 3, sodium benzoate, potasium sorbate, vitamina E
18.3% din ingrediente sunt provenite din culturi organice
99.1% din ingrediente sunt naturale.

   Mi-ar placea mult sa incerc si crema pentru noapte -Crema regeneratoare Songe Fleuri Cattier , cea de aici.

   Puteti profita acum de ofertele de pe site-ul BioBeauty!!

   Va pooop!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!