vineri, 2 decembrie 2011

Culoarea buzelor

Bunaaa!!
M-am gandit sa va arat mini colectia mea de produse pentru colorarea buzelor. Ce-i drept...nu sunt toate aici:D, dar pe acestea le am intr-o borsetuta dupa mine. E grea:)), o mai las acasa uneori, dar le tin asa ca sa nu le ratacesc!

Si... daca m-ati vedea acum, cu toate luciurile mele, tot nu sunt data cu nimic, din neglijenta:(.
Mai sus aveti nuantele lor pe hartie, numele si firma.
Hai, sa spun cate ceva despre fiecare...
  • Effect 3D Cosmic Bourjois - nuanta mea nu are nimic deosebit:D, e mai mult un luciu transparent cu particule fine stralucitoare, e ok pentru zi.
  • Gold Lip Gloss Avon - e o culoare ceva mai intensa decat ce port eu in general, dar e draguta. Are acele particule aurii, parca as fi vrut sa fie mai evidente :)).
  • Collistar nr. 6 Ciclamino - nu mai stiu numele lui exact...s-a sters de pe ambalaj. Am folosit muuult acest luciu de buze! Are o culoare intensa si rezista mult. Il recomand cu mare drag:D!
  • Color Sensational Crem Gloss Maybelline - ei, asta chiar e intens:)), l-am primit de la sora mea. E ok, rezista pe buze binisor.
  • Light Me Up MeMeMe - la acesta imi place pentru ca are un sidef fain tare, simt putin parca buzele incarcate de la el, dar nu e deranjant. Si..imi place ca are luminita in capac:D si oglinda pe el. Daca vreit mai multe detalii foto, sa imi spuneti!
  • Eau de Gloss Cosmic Bourjois - acest luciu de buze nu este lipicios, e pe baza de apa, iti racoreste buzele (mie imi place senzatia:D); e placut.
  • Pupa nr. 13 - nici la acesta nu mai stiu denumirea, dar e super! E un  roz pal frumos cu particule fine, fine stralucitoare roz mai inchis! Nici nu simti ca il ai pe buze!
  • Glam Shine Blush L'Oreal - ma asteptam la mai mult din partea acestui luciu, dar...e simpatic, nu iti incarca buzele, nu rezista:D.
  • Glam Shine Diamant L'Oreal - seamana cu cel de mai sus. Ambele promit volum buzelor, eu nu l-am simtit:))! Dar sunt multumita de ele pentru ca nu imi dau senzatia de buze incarcate.
  • Rujul de la Farmasi a fost in topul multor fete anul acesta (chiar acesta nuanta) - e placut. Totusi, zic eu, ca sunt putine probleme la acoperire.
  • Rujul de la Deborah - mi-a placut muult si imi place si acum! Nuanta e frumoasa si textura lui e ok! Nu e mat, dar nici sidefat.
  • Balsamul de la Sleek - mmm, e ok. Dezavantajul e ca trebuie sa imi bag degetelul in el ca sa ma pot da pe buze.
Din tot ce am...cred ca cel mai mult il ador pe cel de la Collistar pentru ca are o culoare intensa si pentru ca rezista mult pe buze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!