marți, 20 decembrie 2011

Mos Craciun - pas cu pas

Buna!!!
Suntem in saptamana cea mult asteptata!!! 
Vreau sa va arat cum este Mos Craciun pe unghitele mele...doar chipul lui, de aceasta data! Este un model pe care vi-l voi prezenta pas cu pas. Mosul meu arata cam asa:
E usor de realizat si sunt sigura ca multe dintre voi il veti putea face! Eu am facut pe fiecare unghie, dar voi il puteti face doar pe inelar si celelalte unghii sa le colorati in rosu sau sa va faceti un french!
Cum am facut? Mai jos aveti explicatiile necesare.
1. Am dat unghiile cu o oja pala, apoi am facut partea de sus cu rosu (caciulita lui Mos Craciun):
2. Cu alb, am facut marginea caciulitei. Cu ajutorul buretelui si cu oja alba mata, am realizat barba mosului:




3. Cu ajutorul instrumentului de facut puncte, am facut ochisorii Mosului si cu pensulita subtire de la oja Nail Art, am facut gura si...gata!

Cum vi se pare?? Usor?! Sper sa incercati si voi!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!