miercuri, 28 decembrie 2011

Rosu de la Alix Avien

Buna!!
Ce faceti??? Eu  mai am putin si vin acasa!! Mi-am cumparat oje, oje si iar oje. Mi-am disperat, de data asta, prietenul. Ei, asta e!
Acum vreau sa va arat o oja pe care mi-am cumparat-o. E un rosu cu sclipici...e singura oja pe care am si incercat-o imediat ce mi-am cumparat-o.
Cred ca e o oja potrivita atat pentru Craciun, cat si pentru seara de revelion.
Va pooop!!
Vreau sa va arat cateva poze din Istanbul....Din pacate nu am avut baterie la aparat, apoi am uitat sa il pun la incarcat...asa ca nu am mule poze:

 Aici...faceau macrou la gratar...Ideea e ca il faceau pe acel vas...sa vedeti ce fel se leganau bucatarii:))
 In bazar



 Intr-un parc - in multe parcuri au spatii destinate aparatelor de fitness



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!