vineri, 20 ianuarie 2012

Cine vrea sa straluceasca?INCHIS

Buna!
Ei, zilele trecute am tot vorbit despre sclipici, nu? Astazi...va invit la un concurs mic, rapid, usor, dar... sclipicios!!
Despre ce anume este vorba? Mmmm!
Puteti castiga cele 4 lacuri cu sclipici de mai sus! Zilele trecute am folosit aceste lacuri la realizarea manichiurilor. Unele dintre voi au fost interesate si de aceea am cumparat si pentru voi lacurile. Acum sa vedem cine le va castiga!!
Pentru a va inscrie la concurs aveti de parcurs urmatorii pasi:
1. Sa ma urmariti prin GFC.
2. Sa dati LIKE paginii blogului de pe Facebook, puteti face acest lucru aici.
Cine ma urmareste si s-a mai inscris la concursurile mele are aceste sarcini indeplinite deja!:*
Dupa ce faceti ceea ce am spus mai sus, reveniti la aceasta postare si lasati un comentariu cu informatiile urmatoare:
- Nume cu care ma urmariti GFC;
- Numele cu care ati dat Like paginii blogului de Facebook
- Adresa de e-mail a dv.

Simplu, nu? Da, simplu si rapid pentru ca acest concurs nu va tine mai mult de...48 de ore!! Va puteti inscrie pana pe 22.01, ora 23.59. Castigatoarea va fi anuntata pe data de 23 ianuarie. Aceasta are la dispozitie 24 de ore sa imi trimita datele pe adresa oprea.catalina@gmail.com, in caz contrar, voi alege alta persoana.
Acestea fiind spuse....va urez mult succes si...sa inceapa concursul!! 
P/S Daca aveti nelamuriri, nu ezitati, scrieti-mi la adresa oprea.catalina@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!