marți, 24 ianuarie 2012

Model manichiura grena cu dungi

Buna!!
Ce faceti? E asa soare la mine, de zici ca vine primavara! Si eu tot casc intruna:D!
Aseara, cand mi-am facut unghiile, m-am tot uitat printre ojele mele, vroiam ceva, dar nu stiam ce, ce sa aleg...Am gasit o oja Alix Avien pe care nu am mai folosit-o de ceva vreme si...nici macar un sfert din ea nu e consumata. Am asa multe oje pe care nu le-am mai folosit!! 
Vreau sa le folosesc pe acestea incepute si sa le las pe cele noi deoparte:D. Nici nu mai stiu cum si unde sa imi mai pun ojele!!
Dar sa revin la oja noastra Alix Avien, nr. 200! Sigur culoarea e pe gustul multor persoane! Si ca sa nu o las simpla, am tras niste linii - doua aurii si una cu negru. Un model simplu de facut! Am mai avut facut ceva in genul asta!
Va las ca sa vedeti pozele!

Acestea sunt unghiutele pe care le port astazi!

Azi voi trimite coletul castigatoarei de ieri. Sper sa ii placa lacurile si sa le foloseasca cu mare drag.
Eu mai am inca un lac de la Catherine Arley, tot cu sclipici (cel care a fost si la premiu). Sa vad cum fac, poate il dau si pe acesta.:D Mai fac o extragere, ceva. Vad eu:). Ce spuneti?! Bine, pe langa acesta,mai adaug eu ceva in coletel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!