luni, 2 ianuarie 2012

Produsele Anian merg la....

Buna!!!
Uite ca incep anul prin anuntarea fericitei castigatoare! Am schimbat putin data...Nu am vrut sa anunt dupa data de 10 ianuarie si din cate am vazut ati avut aceeasi parere.
Am avut 62  de inscrieri! Puteti vedea lista mai jos:
Si castigatoarea concursului ANIAN este.....este.....

Tataaaaaa:
 Crazy cOcO!!! Felicitari!! Astept datele tale pe adresa mea. Daca in 48 de ore nu primesc niciun raspuns, voi extrage alta castigatoare.
Pupicei!!!!
UPDATE!!!!!
Crazy cOcO nu m-a contactat, a avut timp mai mult de 48 de ore, asa ca in curand voi anunta noua castigatoare!
Noua castigatoarea este...
Daca nici de data asta....:( Ma las! Asa m-am bucurat cand am vazut ce repede m-a contactat Cris, la celalat concurs...Off!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!