joi, 2 februarie 2012

My nail polish obsession [TAG]

Buna!!
Am vazut ca circula acest TAG si am spus ca trebuie sa il preiau si eu.
Asa ca....sa ii dam drumul!


1. Care este firma ta preferata de oje?
    In colectia mea predomina ojele de la Alix Avien, asa ca...declar aceasta firma ca fiind preferata:).

2. Oja cu sclipici sau fara?
    Si una si alta!! Imi plac ojele mate, dar ador sclipiciul:))! Nu iubesc asa mult ojele sidefate, in schimb.

3. Opi, China Glaze, Essie?
    China Glaze pentru ca pe aceasta am folosit-o!

4. Cat de des iti schimbi oja de pe unghii?
    Zilnic.:D Cand am chef, fac si doua modele intr-o zi...

5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?
    Rosu

6. Culori inchise sau culori deschise?
    Hmm! Si una si alta, dar cred ca undeva intre cele inchise si cele deschise.

7. Ce ai pe unghii in momentul acesta?
    Sa va arat sau nu?
  Acestea sunt unghiutele mele de astazi!
8. Oja mata pe unghii  in or out?
    Hmmm, am astfel de oja, dar nu pot sa spun ca ma da pe spate:))! Raman cu ce am, nu mai cumpar alte culori. Ah! Si cele doua pe care le am, le-am primit cadou.

9. Manechiura frantuzeasca (iti place sau nu)?
    Da, imi place mult!

10. Culoarea preferata pentru iarna?
    Nu pot sa aleg numai una:))!

Cine vrea sa faca acest TAG, este invitata mea:*!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!