miercuri, 8 februarie 2012

Oja Alix Avien nr. 232

Buna!!!
Astazi nu am un model sa va arat, ci o oja frumoasa. Sper sa va placa si voua!
E vorba despre o oja de la Alix Avien...Cred ca deja stiti ca sunt fanul acestei firme. Poate va intrebati de ce...Am sa explic acum ce si cum...
In plimbarile mele in concedii, si aici ma refer la cele din Turcia, am descoperit un magazin, un "colt de rai al ojelor" (am citat-o pe Endre) si de fiecare data cand am ajuns acolo, mi-am achizitionat multe oje Alix Avien. Aveau si Flormar, dar...am mai mare incredere in cele de la Alix Avien, nu stiu de ce, dar.... Va mai spun doar ca nu se compara pretul de acolo al unei oje AA cu cel de prin magazinele noastre.
Si acum pozele cu oja de astazi:
Acopera foarte bine si intr-un singur strat si cred ca o voi folosi foarte mult in combinatie cu negru:D si rosu.
Va poop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!