joi, 5 aprilie 2012

Benecos - Ruj natural

Buna!
De cand am primit produsele Benecos, rujul a fost cel pe care l-am folosit constant. Nu trece o zi fara sa ma dau cu el, am renuntat la toate luciurile mele.
Si... este vorba despre acest ruj:
Culoarea rujului e una purtabila la orice ora din zi!
Pe site este urmatoarea descriere:
Un excelent ruj cremos care prin ingredientele sale active – intre care uleiul organic de jojobauleiul organic de floarea soarelui sau ceara de albine organica – are grija de buzele tale, le protejeaza si le confera un plus de catifelare. Cu rujul de buze natural certificat organic de la benecos, vei putea sa uiti de vechiul tau balsam de buze.
0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.
Ingrediente: RICINUS COMMUNIS (RICIN) SEED OIL*, MICA, LANOLIN, BUXUS CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CANDELILLA CERA, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX / CERA CARNAUBA*, CEARA DE ALBINE / CERA ALBA*, PARFUM, LIMONENE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (FLOAREA SOARELUI) SEED OIL*, MALTODEXTRIN, ASCORBYL PALMITATE, ROSMARINUS OFFICINALIS EXTRACT*, LINALOOL, BENZYL BENZOATE (+/- (POATE CONTINE) ULTRAMARINES (CI 77007), CARMINE (CI 75470), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491), (CI 77499), TALC, SILICA, MANGANESE VIOLET (CI 77742))
Continut: 4,5 g
Va spun sincer ca imi place la nebunie acest ruj! Este cremos si se simte asa lejer pe buze, nu incarca buzele si le ofera hidratarea necesara buzelor.
Nu are un miros  puternic!
Eu vi-l recomand cu mare drag! Nu rezista pe buze, nici nu ma asteptam sa reziste cine stie ce, avand in vedere cat de hidratant este si cremos!
Puteti profita acum sa il cumparati deoarece este la reducere pe site.
Va poooop!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!