duminică, 29 aprilie 2012

Mov si albastru...

Buna!
Nu prea le am eu cu titlurile...pfu!!
Astazi va voi arata unghiutele pe care le port chiar acum. Mi le-am facut aseara. Din pacate...nu am facut poze cand mi-am facut unghiutele, dar cred ca e usor de inteles. Am sa va explic in cateva cuvinte pasii facuti.
Pentru inceput am dat unghiile cu mov (Golden Rose - Matte Velvet), dupa ce s-a uscat am dat jumatate de unghie cu albastru (Isabelle Dupont nr. 438 - Denim, mai multe aici) si am lasat cateva minute sa se usuce. Cu ajutorul ojelor cu pensulita subtire am tras liniile ( alb si negru) si apoi am facut punctele. Va las sa vedeti pozele. La mana dreapta am facut intr-ul fel, iar la stanga altfel, nu stiam cum e mai bine, mai frumos! Va las pe voi sa decideti...cu sau fara spatiu intre dungi.
Sper sa va placa! Va pooop!
Va urez liber placut!! Aaaaa, si sa nu uitati de concurs!!! Maine vom afla castigatoarea noastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!