joi, 14 iunie 2012

Astor 45 '' Quick'n Go nr. 17

Buna!
Ieri v-am aratat tot o oja de la Astor, tot din gama Quick'n Go, dar de aceasta data va fi alta culoare, o culoare frumoasa, pe care, cred, ca multe persoane o poarta cu mare drag!
 De asemenea, aceasta oja are pensula lata, fapt care face ca 'datul' cu oja sa fie o placere, aplicarea fiind uniforma, fara bule mici de aer.
Trebuie dat doua straturi pentru o acoperire perfecta. Se usuca repede. Na! Ca nu am stat pe ceas, sa numar cele 45 de secunde:)), dar cu siguranta este o oja care se usura.  Dupa ce se usuca, oja arata foarte bine pe unghiute si luceste frumos. Mie imi place mult culoarea aceasta, visinie.
Consistenta ojei este de mare ajutor, pentru ca nefiind prea groasa nu ingreuneaza aplicarea ojei, dar nici prea apoasa nu este, astfel nu se prelinge oja de pe pensula.
Are 8 ml.
Valabila 30 de luni de la deschidere.(avem timp destul ca sa folosim aceasta oja!). Da, si va spun ca  dupa cele 30 de luni de la deschidere, oja va arata tot bine pe unghii. Eu am mai avut oje de la Astor si am observat ca ele puteau fi folosite si chiar rezistau pe unghii, chiar daca erau destul de vechi.
Sa va mai arat niste poze:
 Voua va place?
Voi ati folosit ojele Astor, va plac pensulele late ale lor?

Multumesc mult celor de la Get the London Look si celor de la Astor Beauty Romania!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!