marți, 12 iunie 2012

Astor Fashion Studio nr. 220

Bunaa!!
Ce faceti? Ati vazut ojele pe care le-am primit ieri,nu? Ei, sunt cele de mai jos, si cea despre care va voi vorbi astazi este incercuita.
Pentru aceste oje minunate vreau sa le multumesc celor de la Get the London Look si celor de la Astor Beauty Romania!

Si acum sa va arat cum arata oja pe unghiute!!
Vreau sa va spun ca am facut zeci de poze ca sa surprind culoarea cat mai bine, dar degeaba:))! Nu a vrut sa iasa deloc in poze la fel cum e pe unghiute.
Ce nu mi-a placut? Acoperirea nu e una perfecta, necesita neaparat doua straturi, poate chiar 3. Eu m-am limitat la doua, pentru ca deja 3 mi se par prea multe.
Dupa ce m-am dat cu Top Coat pe margini si varfuri verdele meu da in galben. Bine, aici dau vina si pe Top Coat.
Culoarea e una intensa, foarte placuta si se potriveste perfect cu tricoul meu (se vede putin din el in poza de mai sus)!!!
Iubitoarelor de verde le recomand aceasta oja, cu siguranta o vor purta cu drag!
Am sa mai incerc sa fac poze si poate reusesc sa surprind culoarea la adevarata ei intensitate.
Sper sa va placa!!
Pupicei

P/S Vor urma si celelate oje zilele urmatoare, daca aveti vreo preferinta, sa ma anuntati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!