miercuri, 20 iunie 2012

Miss Sporty nr. 24 si nr. 322

Buna!!!
Va amintiti ca saptamana trecuta v-am aratat o parte dintre ojele pe care le-am primit pentru testare. Astazi vreau sa va mai arat inca doua oje. De data aceasta, acestea sunt de la Miss Sporty si sper sa va placa si voua culorile!!
Ojele incercuite sunt cele carora le este dedicata aceasta postare.

Cand am primit coletul, prima oja folosita a fost cea de la Miss Sporty nr. 24! M-am dat la picioare. Mi s-a parut a fi deschisa, nu foarte nuantata, dar cand am iesit afara, la soare..nu va spun cat de incantata am putut fi de culoarea unghiutelor mele. Pana nu incerci un lucru, nu ai de unde sa stii valoarea lui!!!!
Sper sa va placa si voua culoarea!
Eu am dat un strat de Base Coat, apoi un strat de oja, am facut french-ul cu oja alba folosind tehnica buretelui si am mai dat inca un strat cu oja. Si gata manichiura mea de astazi! Se vede foarte bine. Culoarea e un roz pal sidefat putin, care bate putin in mov:).
De apreciat este pensula ojei, care este putin lata, fiind de mare ajutor la aplicarea ojei.
Aplicarea ojei este uniforma, necesita doua straturi, se usuca destul de repede.

Vreau sa va mai arat o oja, din aceeasi gama, dar care are o alta culoare superba!!! Este vorba despre Miss Sporty nr. 322:
Ceea ce am spus mai sus este valabil si pentru aceasta oja!
Culoarea la aceasta oja este una mai intensa, dar trebuie data tot in doua straturi. Nu stiu, eu cred ca e si normal sa dai o oja in doua straturi:D, eu la fel fac la toate!
Am mai incercat un model tot cu aceasta oja, ca baza:
Gramaj: 7 ml;
Valabilitate: 30 de luni de la prima deschidere.
Va pooop!
Multumesc mult celor de la Get the London Look si celor de la Astor Beauty Romania!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!