vineri, 15 iunie 2012

Solutie pentru uscare rapida Kallos

Buna!!
Asa cum v-am promis pe FB ieri, astazi vreau sa va vorbesc despre solutia cu uscare rapida de la Kallos. Nu, nu este vorba despre acea solutie uleioasa movalie, despre care v-am vorbit aici!!
Acesta solutie este de fapt un lac, cu o consistenta destul de lejera, nu este gros deloc. Nu se usuca instant, deci aveti cum sa va dati cu el...Sunt unele oje sau lacuri cu uscare rapida, care se usuca atat de repede ca nici nu apuci sa il intinzi bine pe unghie ca deja....incepe sa se usuce, ceea ce face ca tu sa nu il poti da uniform.
Eu am auzit prima dat de acesta solutie la Be  Masterpiece si la inceput ne-am intees cam greu pentru ca nu stiam daca scrie pe el lac sau solutie, dar pana la urma ne-am luminat:).
Aceasta solutie de la Kaloos este super, se usuca repede, pretul este unul foarte accesibil Depinde de la magazin la magazin, undeva in jur de 7-8 lei cred ca este!
Si sa va arat si poza exacta cu aceasta solutie:
Este un lac super bun, mai ales privind pretul!! Nu are un luciu super ca cel de la Seche Vite, dar nici nu poti cere asa ceva pentru pretul lacului Sache Vite este mult, mult mai mare.
Va recomand sa il cautati si sa vi-l cumparati!!!!
Astept parerile voastre!
Pupicei imensi!
Week-end placut!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!