joi, 9 august 2012

Cafea cu lapte si...bilute

Buna!
Ieri m-am plimbat putin prin magazine si, printre cumparaturile mele, mi-am cumparat bilute din acelea finute pentru unghiute. Mi-am luat doua culori si azi vreau sa sa arat una dintre ele. Unghiutele pe care le port astazi sunt:
Acum sigur v-ati dat seama despre ce fel de bilutel vorbesc:), dar vi le arat si eu in cutiuta lor:
Am dat pe cutiuta 1.50 lei. Am dat cu Base Coat, am aplicat im strat de oja si am stat cateva secunde, apoi am bagat degetul in cutiuta. Cred ca mai bine era sa le fi pus pe o hartie sau altceva pentru ca nu s-au lipit uniform,mai sunt spatii mici, goale. Apoi am aplicat un strat generos de Top Coat. Si gata manichiura de astazi. Sincer, ma asteptat ca pana dimineata sa nu mai am nicio biluta pe deget, dar m-am inselat, sunt toate la locul lor, ba, chiar, am tot dat cu unghia pe ele,si stau la locul lor.

Va pooop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!