miercuri, 8 august 2012

Silver by Alix Avien

Buna!
Ce faceti? Mmm, pe mine ma doare gatul si iau pastilute, sper sa ma fac cat mai bine repede pentru ca am asa o stare aiurea:(. Dar acum sa va arat unghiutele pe care le port astazi. Imi era dor de gri,stiti ca asa ma apuca pe mine:)) cate un dor de o anumita culoare. Si unghiutele mele sunt:
Pe inelar si degetul mare am facut un mic model, asa, ca sa nu fie simple unghiile si am dat cu sclipici, tot de la Alix Avien. Se vede foarte bine acest sclipicel pe unghiute. Cred ca ar fi mers si fara model. Pe inelar si degetul mare am dat un strat de oja (acopera f bine intr-un singur strat), un strat de lac cu sclipici, am facut liniile cu albastru si apoi am mai dat inca un strat cu lac cu sclipici. In poza de mai jos se vede modelul de pe inelar/degetul mare fara ultimul strat cu sclipici:
Nu am folosit Top Coat de aceasta data:d.
Ojele folosite in realizarea acestei manichiuri sunt de la Alix Avien nr. 231 (argintie) si nr. 189 (sclipiciul). De la Golden Rose este oja pentru model, cu pensula subtire, nr. 126.
Sper sa va placa unghiutele mele.
Va poop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!