miercuri, 19 septembrie 2012

Tu cum iti alegi fondul de ten? (Concurs Oriflame)

Buna!
Astazi, impreuna cu cei de la Oriflame, vrem sa va provocam sa ne spuneti cum va alegeti voi fondul de ten! Si efortul vostru va fi rasplatit cu noul fond de ten de la Oriflame! Va tenteaza? Daca da, astept sa lasati un comentariu in care sa imi spuneti cum va alegeti fondul de ten si adresa dvs de e-mail. Va fi ales de catre mine cel mai interesant comentariu. Castigatoarea va primi e-mail de la mine. Puteti lasa in comenatriu si nuanta dorita!
Si...daca tot v-am cerut voua acest lucru, va voi spune si eu cum procedez!
         Ma dau cu fond de ten de foarte multi ani. Eu am perceput acest produs cosmetic ca pe o protectie impotriva factorilor nocivi. Imi place sa il folosesc. 
          Mereu tin cont de anotimp si imi aleg nuanta  potrivita tenului. Ce urmaresc eu la un fond de ten? Urmatoarele:
  •  acoperire medie spre mare;
  •  sa confere luminozitate tenului;
  •  sa se intinda perfect, sa fie cremos (nu sa imi usuce tenul, dar nici sa imi luceasca tenul);
  •  sa reziste pe ten cat mai bine.
Am aflat despre noul fond de ten de la Oriflame,  EverLasting, care promite a fi un fond de ten ultra-rezistent si in acelasi timp sa revitalizeze, sa reinnoiasca si sa protejeje tenul! Suna tentant si de abia astept sa il incerc!
Cei de la Oriflame ne-au pregatit 6 nuante din care o putem alege pe cea potrivita tenului nostru.
Nuante

 Asadar, astept comentariile voastre in cadrul acestei postari! Cel mai bun comentariu va fi premiat! Astept inscrierile voastre pana pe 22 septembrie, ora 20.
Va invit pe pagina de Facebook Oriflame Romania unde puteti da like pentru a fi la curent cu toate noutatile oferite de acestia.
Mult succes!

P/S Pentru persoanele care intampina probleme in lasarea unui comentariu pe blog, astept inscrierea pe adresa mea de e-mail: oprea.catalina@gmail.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!