miercuri, 31 octombrie 2012

Model manichiura cu punctulete

Buna!
Ce faceti? Eu vreau sa va arat ce unghiute am facut pentru voi. Am vazut acest model cu ceva timp in urma pe internet, nu mai retin exact unde, dar am vrut sa il fac de nenumarate ori, si, iata ca i-a venit randul! Vreau sa imi spuenti daca va place ideea, poate chiar l-ati vazut/purtat si voi:
Am folosit oja de la Rimmel, pe care v-am prezentat-o aici. Sclipiciul este de la Alix Avien
Aici am folosit oja matte Velvet, cu care am mai facut eu modele (printre care aici, aici si aici). Se vede altfel acest mov la acest model deoarece a fost aplicat peste negru. Imi dau si eu seama cat de mult schimba culoarea unei oja daca aplicam o baza colorata.
Dupa cum vedeti, eu l-am incercat in diferite moduri. Sper ca va place!
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!