joi, 11 octombrie 2012

Model unghii roz cu negru si...puncte

Buna!
O alta zi, un nou model... Ei, mai iau si eu cate o pauza cand sunt in lipsa de inspiratie, dar sper sa ma intelegeti. Mai caut modele pe internet si incerc sa le fac si eu, aleg, in general, ce e mai accesibil, usor de facut. Vreau ca sa va dau voua idei pe care sa le puteti aplica.
Astazi am sa va arat un model usor de facut. Eu am facut pe fiecare unghie modelul, dar se poate face foarte bine doar pe inelar si degetul mare. Modelul de astazi arata asa:
Bineinteles ca am facut poze in timp ce am realizat acest model si, mai jos, aveti pasii facut in imagini:
Aveti nevoie de doua oje, de preferat acestea sa fie in contrast, si de un instrument de facut puncte, nimic mai mult!
Asteptati sa se usuce bine si apoi aplicati Top Coat. Eu am dat repede cu acesta si mi s-a intins putin oja:(. Depinde si de Top Coat-ul folosit:(, nu la toate se intinde asa oja, dar....se mai intampla:).
 
Va pup.

Un comentariu:

  1. Sunt superbe, de la departare pare ca ai dantela pe unghii. Si eu am 2 topcoat.uri si amandoua imi intind oja.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!