miercuri, 10 octombrie 2012

Speed Dry Avon - Smoky Plumes

Buna!
Zilele trecute mi-am facut comanda la Avon, printre care mi-am comandat instrumentul pentru modele si o oja. Din pacate instrumentul nu l-am primit, nu mai era pe stoc si il voi primi la urmatoarea comanda. Ghinionul meu, eram tare curioasa! Oja...m-am decis greu pana am ales nuanta, dar pana la urma am luat Smoky Plumes.
Eram tare curioasa sa vad ce si cum... Nu de alta, dar nu am fost tentata pana acum tentata  sa  imi cumpar oje de la Avon. Cum a ajuns in mainile mele, m-am si dat cu ea!
E putin mai dificila la aplicare, deoarece se usuca repede si trebuie aplicata cu grija. Intr-un singur strat e dezastru!!! (Voi reveni cu o poza cu oja intr-un singur strat!) In doua straturi arata mult mai bine, dar trebuie sa luati multa oja pe pensula si sa o intindeti repede. De uscat se usuca repejor, dar trebuie sa aveti rabdare ceva timp pentru ca tot raman urme pe unghie.
In catalog scrie ca ca se intinde uniform, hmm. Poate depinde de culoare... Sunt curioasa daca la voi intr-un strat arata bine, si daca in doua straturi chiar e uniforma. La mine  nu e prea uniforma:D.
Voi folositi oje de la Avon?
Eu am vazut aceasta nuanta la ojele Rapsodi, nu mi-am cumparat-o....si costa doar 2 lei si 50 de bani.
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!