vineri, 14 decembrie 2012

Benzi decorative

Buna!
Am vazut multe modele pe net destul de finute la care se folosisera benzile decorative. Am tot cautat prin oras si nimic, se uitau vanzatoarele la mine de parca le intrebam despre.... Ei, zilele trecute, am fost sa cumpar o vopsea de par la un magazin ceva mai departe de casa mea, unde ajung mai rar si....sa vezi si sa nu crezi!! In vitrina am vazut o banda decorativa neagra. Incantata de descoperirea mea, am rugat-o pe domnisoara sa imi spuna daca mai are si alte culori, dar din pacate doar pe negru avea si, da, era chiar ultima! Deci, am avut noroc. Stiu ca se gasesc pe net, dar pentru cateva benzi nu fac eu comanda.
Am lasat-o in ambalajul ei pana in aceasta seara cand am vrut sa fac un model cu ea, ce a iesit veti vedea in pozele de mai jos. Lacul cu sclipici si oja sunt de la Alix Avien.
Vroiam sa va mai atrag atentia asupra unui aspect! Pietricelele pe care le-ati tot vazut si la mine in unele postari, cumparati-le pe cele mici, alea sigur vor sta fara probleme pe unghii, daca va cumparati din alea mai voluminoase riscati sa ramaneti fara ele pe unghii cu oricat Top Coat ati aplica. Inainte aveam din alea mai mari si nu reuseam sa prind smecheria ca sa tina pe unghii, pana le-am descoperit pe cele mici si finut, chiar mult mai elegante.
Si sa trecem la manichiura mea:
Pentru a ajunge la acest rezultat am dat cu Base Coat, am aplicat un strat lac cu sclipici, am asteptat sa se usuce, apoi am lipit benzile, am dat cu oja, am luat benzile si gata. Asteptati sa se usuce oja de baza, in cazul meu lacul sclipicios, pentru ca e posibil sa se lipeasca de banda si patiti cum am patit la degetul mijlociu.
In locul unde s-au imbinat cele 3 benzi eu am pus si o pietricica, nu cred ca se observa prea bine in pozele pe care le-am pus pe blog.
Eu sper sa va placa manichiura mea, cu toate ca nu e ceva nou. Urmatoarea postare va fi ceva care ne va duce cu gandul la Craciun:) (am folosit verde cu rosu).
Pupicei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!