duminică, 16 decembrie 2012

Bradut pe unghii (simplu de realizat)

Buna!
Astazi raman tot in sfera sarbatorilor de iarna si va propun drept model un bradut impodobit. Chiar va provoc sa incercat acest model, si indraznesc acest lucru, pentru ca e foarte usor de facut. Daca nu va plac manichiurile incarcate, faceti doar pe inelar, cu siguranta se va vedea bine. Modelul simplu pe care vi-l propun azi este:
Pentru inceput am dat unghiile cu Base Coat (m-am obisnuit asa, chiar daca e doar un model pe care il fac doar pentru a fi postat de blog), am aplicat un strat de oja alba si am asteptat 3 minute ca sa se usuce. Am pregatit o pensula subtire si o oje verde sidefata, cu acestea doua am facut forma bradului:
Dupa ce am facut, am mai aplicat si un alt verde sidefat, pentru a fi cat mai sclipitor, am aplicat niste sclipici mare drept globulete:p, voi puteti pune sclipici mic, sau de care aveti, dar sa nu fie pus prea des :). In varful bradutilor am pus cate o stea si....gata modelul meu!
Sper sa va placa!
Pupicei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!