marți, 25 decembrie 2012

Cel mai frumos cadou de la Sorina

" Mainile sunt cartea de vizita a femeii, asa am ajuns sa urmaresc blogul Catalinei. Am apreciat, pe langa modelele frumoase (astea zic eu ca ar conta mai putin) , faptul ca are grija de unghiile ei. Mi-am facut curaj si i-am lasat un comentariu in care am rugat-o sa se uite si pe modelele mele ... si uite asa mi-a raspuns prompt si mi-a propus sa fac si eu un model sa il posteze pe blogul ei. Am sarit in sus de bucurie vreo 10 minute si dupa m-am gandit la tema de sarbatoare pe care mi-a propus-o...si asta este ce mi-a iesit.
 Base coat...un french rosu, cat mai de sarbatoare :D(Chissa 267 este al meu). In poza french-ul este dat intr-un singur strat , dar eu prefer sa il dau in doua si pentru a rezista cat mai mult aplic oja si pe marginea unghiei ca in poza 2. Ce merge mai bine de sarbatori decat sclipiciul?!:D Am aplicat sclipici aiuriu . (Se poate aplica pe tot frenchul sau doar pe linia de sus a lui , astfel incat jos sa ramana rosul simplu) . Sclipiciul l-am presarat cu ajutorul unei pensule. 
 Cu o oja pentru model am facut conturul unei fundite pe inelar si aratator .  Apoi am "umplut" fundita cu lac, cu un instrument pentru puncte am pus si in fundita sclipici auriu.
Am mai facut o data conturul funditei , in caz ca prima data am depasit conturul ... am aplicat top coat ...cu un betisor pentru urechi am aplicat ulei de masline pe cuticule si ...voila! 
 Sper ca am reusit si respect tema Catalinei si sa va placa rezultatul final:D! 
  Multumesc frumos, Catalina pentru acest mare "cadou" :D. :* "

Eu vreau sa ii multumesc Sorinei Paun pentru aceasta manichiura superba si sa o felicit pentru talentul ei, cat si pentru unghiutele frumoase pe care le are. Sorina, te mai astept si cu alte modele pe blog!
 
Craciun fericit, dragele mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!