luni, 31 decembrie 2012

La multi ani 2013!!!

Buna seara!
Imi doresc de ceva timp sa dedic o postare voua, celor care reveniti pe blogul meu ca sa vedeti ce model am mai postat. Cu unele dintre voi am devenit tot mai apropiata si mi-ati intrat incet, incet in suflet. Cu unele dintre voi vorbesc pe messenger si Facebook. Insa, vreau sa va spun ca pe multe dintre cele care intrati si imi lasati comentarii va simt aproape de mine si va consider a fi un fel de prietene ale blogului meu, ale mele.
 Anul 2012 mi-a adus o noua "prietena virtuala", Carla. Careia vreau sa ii multumesc pentru ca mi-a trimis un e-mail, e-mail care a reprezentat primul pas pentru a ne cunoaste. Si din luna mai au trecut atatea luni in care noi doua tot vorbim. Carla, pe care voi o cunoasteti, si-a facut si ea blog, dedicat unghiilor frumos colorate. Va invit pe blogul ei Sun after Storm.
Am primit pe mail, cat si pe Facebook mesaje de apreciere si vreau sa ma multumesc pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ati adresat, nici nu stiti cat inseamna pentru mine!
De curand, am fost contactata de Sorina, cea care ne-a propus un model de Craciun, dar, Sorina, mi-a aratat si unghiutele pe care le va purta in seara aceasta si....sa le vedeti si voi cat de frumoase sunt!!
De asemenea, Sorina si-a facut blog si ne va incanta cu modelele ei frumoase! Va invit sa accesati blogul Perfect Nails.
Unghiile mele din acest moment? Nu vreti sa le vedeti!! Nu sunt data cu oja, urmeaza sa le fac si voi reveni cu o poza pentru voi. In schimb vi le voi arata pe cele pe care le-am avut ieri, cand am iesit in oras.
Siiiii...ce m-am gandit eu!? Acum, in ultima zi a acestui an, vreau sa ofer doua mici cadouri:D. Si m-am gandit sa aleg dintre fetele care au lasat comentarii la postarea aceasta. Si asa voi proceda de fiecare data cand voi alege o noua persoana castigatoare. Aleg o postare, notez numele celor care au comentat, random si...gata!
Sa revenim la cele doua persoane pe care vreau sa le fac fericite la sfarsit de an:
 Ela's Dreams si Papadiile Ruxandrei
Astept datele voastre pe e-mail pentru a va expedia premiul.
Data viitoare poti fi chiar tu castigatoarea!
Va doresc un an plin cu bucurii, realizari! Sa fiti sanatoase, frumoase si sa va bucurati de fiecare zi!
Va pup!
La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!