joi, 20 decembrie 2012

Om de zapada

Buna!
Si astazi va arat un model de unghii in ton cu anotimpul in care suntem. Cate dinte voi ati facut un om de zapada? Eu anul asta nu am facut, din pacate, dar in copilarie de abia asteptam sa il fac. In acest an eu l-am facut pe unghiute si sper sa va placa:
 In imaginea de mai jos aveti pasii pe care i-am facut in realizarea acestui model:
1 - Am dat un strat cu Base Coat, un strat de oja Alix Avien, pe inelar am dat cu oja alba pentru ca pe acest deget am optat sa fac modelul;
2 - Am pus oja alba mata pe un burete si am facut un french;
3 - Am facut puncte pe aceleasi unghiute pe care am facut french nins;
4 - Am facut omul de zapada pe inelar.
Ojele folosite:
Sper sa va placa modelul meu!
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!