marți, 12 februarie 2013

French negru pe diagonala

Buna!!!
Ce faceti? 
Se pare ca dorinta mea de a purta french nu a trecut, numai ca de aceasta data am optat pentru un french pe diagonala. Am folosit negru in realizarea french-ului, verde pentru a delimita culoarea unghiei de negru, lacul de la Seventeen cu sclipici si pietricele de culoare verde. E simplu de realizat si se vede foarte bine.
In legatura cu lacul de la Seventeen...Ma uitam intr-o zi pe bloguri si mi-am dat seama ca eu nu prea am folosit acest lac, doar de cateva ori si mi-am spus ca ar fi cazul sa il folosesc mai des pentru ca e prea frumos ca sa stea intr-o cutie si sa nu fie folosit. Si, de aceea, cat ma va tine dorinta de a purta french, voi folosi si acest lac.
Acum sa va arat unghiutele mele de astazi:
Am tot incercat sa surprind din diferite unghiuri acest lac:
Va place?
Va pup si va urez o zi frumoasa!

Un comentariu:

Va multumesc pentru vizita si comentariu!