luni, 27 mai 2013

Alix Avien nr. 322

Buna!
        Nu stiu de ce, dar in ultima vreme, parca timpul asta nu ma mai ajuta deloc, parca trece mult prea repede... Apar probleme, lucruri de rezolvat si timpul liber devine, pe masura ce trece, tot mai limitat. Cu toate acestea, eu am sa incerc sa ma tin in continuare de acest blog pentru ca voi, cele care intrati aici, imi sunteti dragi!
        In aceasta postare m-am gandit sa va arat ce unghiute am purtat in week-end. La realizarea ei am folosit oja Alix Avien nr. 332, o oja care la soare arata atat de frumos! Sper sa va placa si voua:
Acestea sunt unghiutele mele!!

Siiiii vreau sa va arat 3 dintre bratarile mele care-mi sunt dragi tare:
Pe acestea le am de la Takko si a fost dragoste la prima vedere!

Pe acestea le consider a fi mai elegante.

Aceasta zdranganeste intr-o veselie, exact ce imi place mie la bratara:D!

Si mai am unele micute tare (o sa le fac si lor poza), pe acelea le adora iubitul meu :)!

Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!