marți, 28 mai 2013

Flormar U30, U 32 si 433

Buna!
Si astazi va arat niste oje dintre cele cumparate din concediu! De aceasta data am decis sa va arat 3 dintre ele! Am realizat o manichiura cu doua dintre ele (Flormar U30 si Flormar U32), si inca una simpla cu Flormar nr. 433.
Si astazi am sa va arat un lucru care mi place mie mult... Ieri v-am aratat niste bratari, de aceasta data va voi arata un creion pentru contur ochi, dar mai multe la sfarsitul postarii.
Voi incepe prin a va arata manichiura pe care o port astazi, e cu puncte!
Pe inelar si degetul mare am folosit Flormar U30, iar celelalte unghiute sunt date cu U32.
Mai jos am sa va arat o alta oja Flormar - 433:
Si acum sticlutele:
Buuun! Atat am avut sa va arat in materie de oje, unghiute... 
Sper sa va placa ojele! Eu sunt indragostita de acest albastru, dar, de asemenea, ma incanta teribil aceste oje Flormar! Cu toate ca nu pot sa spun ca cele doua culori sunt wow, dar textura lor, sclipicelul lor e super!

Si acum sa va arat un alt lucru care-mi place mie, da? Si am un creion contur ochi de la Avon! L-am cumparat cu ceva timp in urma, l-am terminat si tot am asteptat sa apara iar in brosura si...nimic:((, pana cand duminica Iulia, colega mea, mi-a facut comanda dintr-o brosurica speciala...si azi mi l-a adus... Nici nu stiti cat de fericita sunt pentru ca, in sfarsit, il am iar! Si acum imi pare rau ca nu mi-a comandat doua:((!
Va pup!
O zi superba!

Un comentariu:

  1. Hello my friеnd! I wiѕh to say that this
    аrticlе iѕ amazing, nicе wrіtten and come with apρroximately all vіtal infos.
    Ӏ'd like to peer extra posts like this .

    my blog post ... hcg diet news

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru vizita si comentariu!