miercuri, 15 mai 2013

Super sweet blogging award

Buna!
Inainte de a pleca in concediu am primit mult tag-uri, incerc sa le iau pe rand si sa fac si eu cateva, macar o parte din ele. Unele deja au fost facute, dar cu ceva timp in urma.
Asadar, astazi voi face tag-ul la care m-a nominalizat Mada, care de fapt este si un premiu dulce:
1. Biscuiti sau tort?
Biscutii doar daca sunt...deliciosi si au crema(sunt unii de la Alka super buni!), simpli nu ma tenteaza. Tortul? Nu ma ating de cel cu frisca! Daca e de cioco, imi place!! Va recomand doua praji bune rau de tot :)) ( pasiune intunecata si creme a la creme)!!

 2. Ciocolata sau vanilie?
Ciocolata! Fan declarat!

   3.Care este gustarea dulce preferata?
Gustare? Hmm! Cred ca as putea spune ca un baton Fibrobar R, cel cu ceai verde.
  4. Cand ai super pofta de dulciuri?
Eu cand aud ca sunt persoane care nu papa dulce....cat le invidiez!!! Cand am super pofta? Nu stiu! Cand ma plicti, cred:)) sau cand sunt epuizata si simt nevoia de ceva bun. Si atunci visez la cele mai bune praline, caut mereu ceva nou si interesant!

  5. Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi?
Ei, asta chiar nu stiu:))! Dar probabil...bombonica! :))
 Aceastea au fost intrebarile! Trebuie sa nominalizez....va las pe voi, cele care inca nu ati facut acest tag sa il faceti! 
Va pup


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!