miercuri, 10 iulie 2013

Model in doua culori + surpriza

Buna!
Astazi e ziua cea mare:), ziua in care blogul meu implineste doi anisori, e mult pentru unii, e putin pentru altii! 
Acum, cand privesc in urma, realizez ca blogul mi-a schimbat oarecum existenta...au aparut persoane noi in viata mea, persoane care-mi sunt dragi. In doi ani mi-am marit colectia de oje considerabil si imi place mult asta:))! In doi an am facut 657 de postari:)!
Existenta blogului este posibila datorita voua, celor care veniti, reveniti aici, pe aceasta pagina lasand sau nu comentarii, pe pagina de Facebook a blogului.
Luna aceasta voi avea surprize pentru voi:), voi incerca sa organizez mici concursuri, asa cum am inceput si duminica cu provocarea realizarii unei manichiuri realizate de mine, manichiura care se regaseste pe blog si/sau Facebook.
In aceasta postare am pentru voi un model de unghiute pe care l-am realizat aseara, modelul e foarte simplu si usor de realizat!
De asemenea, am si o mica surpriza petntru...unele dintre voi. De ce spun "pentru unele"? Veti afla la sfarsitul postarii:).
Acum manichiura:
Aceasta a fost manichiura mea si sper sa va placa!

Mica mea surpiza este urmatoarea!!!!!!!!!!!!
Ofer o pereche de lentile de contact VERZI uneia dintre voi!  Daca iti doresti o astfel de pereche de lentile de contact va trebui sa imi scrii un e-mail (oprea.catalina@gmail.com) in care sa imi spui cum ai descoperit blogul si daca te-a ajutat in realizarea manichiurii tale.
Voi reveni cu castigatoarea in aceasta postare! Aveti timp sa imi trimiteti e-mail pana pe 14 iulie. Luni, 15 iulie voi anunta castigatoarea! In alegerea castigatoarei voi apela la random.org.
Va pup si va multumesc din tot sufletul!
O zi superba!!!
UPDATE!!!!
Castigatoarea este......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!