joi, 5 septembrie 2013

BeeStick sau cum sa iti infrumusetezi casa

Bunaaa!
Aseara v-am aratat pe Facebook cum mi-am pus singurica tapet pe un perete din dormitor. Astazi, vreau sa va arat altceva, dar tot din domeniul decorari casa. Pe hol mai am niste fluturasi lipiti, daca vreti am sa revin cu o poza cu peretele de pe hol. Cum imi plac mie aceste idei de schimbare prin casa, am cautat pe internet si am descoperit multe site-uri care comercializeaza stickere pentu perete si nu numai.
Mi-au placut mult modelele pe care le-am gasit pe www.sticker-decorativ.ro, dar nu acesta a fost singurul aspect care m-a impresionat. 
Mi-a placut mult pentru ca am gasit pe site posibilitatea de a roti sticker-ul, de a-l pozitiona, astfel am vazut daca se potriveste pe peretele pe care doream sa il lipesc. E chiar dragut sa te joci cu acest simulator.
 Pentru a ajunge la el, alegi mai intai modelul de sticker dorit, click pe imagine si iti apare simulatorul. E tare, nu-i asa? Poti alege din cele 23 de culori disponibile, se gasesc in 3 marimi, preturile difera de la o marime la alta.
Site-ul este bine organizat, in partea stanga apar domeniile din care va puteti alege sticker-ul, in partea de sus aveti posibilitatea de a cauta dupa un cuvant cheie.
De asemenea, pe site gasiti promotii atractive!

Persoanele responsabile cu acest site sunt foarte promte, va trimit pe e-mail toate infomatiile necesare! Coletele se pot expedia prin Posta romana sau prin curierat, plata se face la ridicarea produsului.
Eu am intrat ieri in posesia coletului meu si eram atat de entuziasmata ca aseara l-am si lipit!!
De abia asteptam sa-l vad! In cutie am primit sticker-ul, factura si o pagina pe care erau trecute "instructiunile de folosire":

Sticker-ul pe care mi l-am comandat se numeste Crenguta cu fluturi. Am ales sa fie negru (veti vedea de ce) si dimensiunea de 100*88 cm. 
Mi-au prins foarte bine informatiile pe care le-am primit in colet. 
Un autocolant are 3 straturi:
 1 Hartie mai groasa, de culoare alba (suport autocolant);
 2 Sticker-ul in sine(partea colorata si care va ramane pe perete);
 3 O folie de transfer.
Trebuie sa aveti la indemana urmatoarele:
 - sticker-ul(clar!);
 - un card sau o cartela (eu am avut o ustensila speciala de netezit pe care mi-am luat-o cand mi-am pus tapetul pe perete);
 - un foarfece.
In continuare am va voi explica cum am procedat pentru a lipi stiker-ul!
Pentru inceput trebuie pregatita suprafata: se sterge usor peretele pentru indepararea prafului. Suprafata peretelui trebuie sa fie neteda!!!!
Urmatorul pas consta in pregatirea sticker-ului: pe o masa sau orice suprafata, asezati sticker-ul si treceti cu cardul sau cartela pe suprafata lui pentru a inlatura eventualele goluri de aer!
Se indeparteaza folia alba, sticker-ul trebuie sa ramana lipit pe folia transparenta.
Aplicati sticker-ul pe locatia dorita si apropiati-l usor de perete! Acesta se va lipi provizoriu, avand astfel posibilitatea sa ii mai ajustati pozitia!
Treceti cu mana pe deasupra sticker-ului si asigurati-va ca nu sunt goluri de aer! Apoi folositi cardul sau cartela pentru a netezi bine suprafata si insistati asupra modelului:
Daca vedeti ca sunt cateva bule de aer, potrivit sfatului celor de la BeeStick, intepati bula de aer cu un ac:
Dupa nivelarea perfecta - retrageti folia de transfer usor si cu rabdare:
In cazul in care anumite parti nu se vor dezlipi de pe folia de transfer (in general cele subtiri), reveniti cu cardul si mai neteziti o data peste locul respectiv. In poza de mai jos se vede ca o petala nu se dezlipea de acea folie de transfer:
In cazul in care folia de transfer este mare si deja va incomodeaza, taiati-o:
Pentru ca la fluturasi erau mule liniute care puteau sa creeze probleme in momentul dezlipirii de pe folia mare, in dreptul lor a fost pusa cate o alta folie de transfer:
Am ales sa fie pe negru pentru ca am peretele alb si pentru  ca a fost lipit deasupra unui dulapior negru. Vreti sa vedeti rezultatul final?
Inainte aveam o chestie lipita pe perete, acum....am acest stiker frumos:
Si va mai arat cateva poze cu rezultatul final:
Ce spuneti?? Va place??? Mie daaaa!
Aaaaa, daca va plictisiti si vreti sa il dati jos, nu e greu! Gasiti un colt al sticker-ului, introduceti ceva ascutit acolo, sau chiar unghia si trageti usor de el! Conform sfaturilor celor de la BeeStick - puteti folosi un uscator de par pe care il treceti peste sticker si care va grabi si usura dezlipirea datorita aerului cald emanat!

Le multumesc celor de la BeeStick pentru acest sticker dragut si pe voi va invit sa popositi pe site-ul lor pentru a descoperi modelel disponibile, cat si pe pagina lor de Facebook pentru a fi la curent cu noutatile lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!