luni, 7 octombrie 2013

Concurs de... octombrie INCHIS

Buna!
Va anuntam pe Facebook ca urmeaza un nou concurs mic! Si de aceasta data regulile sunt simple, iar premiul este cel din poza de mai jos:
Pentru a participa trebuie sa:
1. Sa ma urmariti prin GFC.
2. Sa dati LIKE paginii blogului de pe Facebook, puteti face acest lucru aici.
3. Dati share acestei postari pe Facebook.
Dupa ce faceti ceea ce am spus mai sus, reveniti la aceasta postare si lasati un comentariu cu informatiile urmatoare:
- Nume cu care ma urmariti GFC;
- Nume like FB;
- Sa imi lasati link-ul care dovedeste ca ati dat share pe FB al acestul concurs;
- Adresa de e-mail a dv.

Durata: 07.10 - 13.10, urmand ca in zilele urmatoare sa anunt castigatoarea. Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul lui random. Aceasta va avea la dispozitie 3 zile pentru a-mi trimite datele unde trebuie expediat coletul!

Mult succes!

P/S Daca aveti nelamuriri, nu ezitati, scrieti-mi la adresa:
oprea.catalina@gmail.com

Iar castigatoarea este:
Astept datele tale pe adresa mea de e-mail!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!