miercuri, 9 octombrie 2013

EBALAY Warm Orange Shiny Glitter Nail Polish - Review

Bunaaaa!
Am primit ieri colet de la KKCenterHk si astazi mi-am propus sa va arat lacul meu cu sclipicel! Este vorba de un lac de la Ebalay care contine particule hexagonale albe si portocalii, paiete albe si mai contine un sclipici fin albastru marine sidefat.
M-am gandit ca cel mai bine s-ar vedea pe negru si de aceea am aplicat o oja neagra si apoi doua straturi din acest lac.
Lacul costa 7, 82 USD, are 15 ml si il puteti comanda de pe site-ul KKCenterHk, de asemenea, puteti alege oricare dintre culorile disponibile pe care le puteti gasi aici. pentru a fi la curent cu ofertele lor, puteti accesa pagina de Facebook KKCenterHk.
Ce spuneti, voua va place? Pe ce baza credeti ca s-ar mai potrivi acest lac?
Va pupacesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!