luni, 28 octombrie 2013

Manichiura cu ajutorul foliei de transfer

Buna!!!!
Stiti ca mi-am cumparat, acum ceva vreme, folii de transfer, m-am tot jucat eu, dar mi-am pierdut rabdarea:))!
Buuun, intr-o seara am spus sa iau folia aurie si sa o pun peste o baza neagra. Mi-am dorit sa nu se lipeasca perfect folia... La prima unghie asa am patit, dar la a doua, s-a lipit perfect...pfu:))! Nuuu, nu vroiam perfect si apoi m-am chinuit eu putin, putin ca sa o lipesc mai cum nu trebuie:)! Eu am si lipici special, pe care dupa ce il aplic, il las sa se usuce si abia apoi pun folie pe care o intind uniform pe unghie. Sa va arat ce mi-a iesit.... Nu sunt asa multumita... Vreau sa incerc sa nu mai pun pe jumatate pe unghie lipici, cu cateva picaturi ici si colo si apoi sa pun folie. Sper sa fac cat de curand.
Voi ati purta o astfel de manichiura?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!