duminică, 20 octombrie 2013

Manichiura in doua culori

Bunaaa!!
Astazi am sa va arat o "joaca" de-a mea! Nu a iesit prea fain, dar....na! Am folosit doua oje si un ac:)...rezultatul? Imediat in poze:

 Mai bine a iesit cand am pus baza galbena si am venit deasupra cu albastru:), data viitoare voi sti:)!

Vreau sa va arat si niste accesorii pentru realizarea unei mani interesante. Pana acum eu tot am folosit pietricele, dar, cand mi-am comandat de pe site-ul Moyra, am luat alte "jucarii" numite - dazzling, care arata asa:
 Pe site se gasesc in 4 forme: cerc gaurit, stea, floare si cerc de 1mm, pe ultimele le am eu.
Pe unghiute arata asa:
Mie imi place cum se vad pe unghii! Prima data cand le-am folosit le am pus doar pe inelar, dar, sincer va spun ca data viitoare ma voi inarma cu rabdare si voi pune pe toate unghiutele. Sunt de mare efect, mie chiar imi plac! Sunt foarte multe in cutie, deci imi ajung pentru multe, multe mani!!
Ce spuneti, va tenteaza?
Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!