sâmbătă, 5 octombrie 2013

Swatch Nails Polish - Bourjois & Avon

Buna!
Vreau sa va arata cele 4 oje pe care le-am primit cadou de ziua mea! Asa ca, in aceasta postare veti vedea doua oje de la Bourjois (nr. 04 si 06) si altele doua de la Avon ( Sweet Prea Dream si Chilling Teal).
Voi incepe cu cele de la Avon, care sunt sidefate si fac parte din gama Nailwear pro+, acestea necesita doua straturi pentru o acoperire decenta. Imi plac particulele sidefate din oje. Cel mai mult imi place Sweet Pea Dream pentru ca e o culoare foarte delicata, sunt sigura ca si voua va v-a placea! Sa va arat pozele:
Urmatoarele doua sunt de la Bourjois, asa acum ne-au obisnuit, au pensula lata pentru a ne usura aplicarea ojei. Oja are o textura de gel, contine silicon. Imi plac mult aceste oje pentru ca intr-un strat acopera perfect si lucesc atat de frumos! Pozele:
Bourjois nr. 06:
Bourjois nr. 04:
Care dintre aceste oje va place cel mai mult!
Va pup pe toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru vizita si comentariu!